Nu zaterdag infodag hogeschool Odisee Aalst: “Ideale gelegenheid om de hogeschool te ontdekken”

Op alle campussen van hogeschool Odisee - dus ook in Aalst - gaat op zaterdag 9 maart de eerste infodag van het jaar door

Op zaterdag 9 maart vindt de eerste infodag van hogeschool Odisee plaats op alle zes campussen, inclusief die in Aalst. Van 9.30 tot 14u zijn alle toekomstige studenten van harte welkom op de campus in de Kwalestraat.

"Heb je wel duizend-en-een vragen voor onze enthousiaste studenten en docenten? Wil je echt alles te weten komen over jouw favoriete opleiding(en)? Of wil je de cursussen en onze labo's wel eens van dichtbij bekijken? Dan moet je zeker langskomen tijdens onze infodag! Het is de ideale gelegenheid om de hogeschool en onze campus beter te leren kennen", aldus campusbeheerder Karen De Leenheer.

Ruim opleidingsaanbod in Aalst

Odisee Aalst staat bekend om onder meer haar bacheloropleidingen Bedrijfsmanagement, Verpleegkunde, Lager en Kleuteronderwijs, Bouw en Elektromechanica. Daarnaast biedt de school ook verschillende graduaatsopleidingen aan, tweejarige praktijkgerichte opleidingen die je klaarstomen voor een specifiek beroep.

Een stijgende interesse bij volwassenen

Karen De Leenheer vertelt wat meer over de inschrijvingscijfers, "We merken een stijging in inschrijvingen vergeleken met vorig jaar in maart. Vooral bij volwassenen, de 25-plussers die besluiten om nu te gaan studeren of van carrière te veranderen, zien we een mooie toename. Opvallend is het grote aantal geïnteresseerden voor de lerarenopleidingen binnen deze groep. Dit is bemoedigend, want hun bijdrage is van cruciaal belang voor onze maatschappij."

Voor meer informatie en inschrijven kan je terecht op www.odisee.be/infodag.

Studenten Lerarenopleidingen staan klaar om bezoekers te ontvangen.

Lisa Stemgée

medewerker Communicatie campus Aalst, hogeschool Odisee